Friday 3 April 2015

pengenalan kepada Garena shafiq

Garena
website ini telah di olah oleh sahabat saya, nur muhammad shafiq bin azahari

Saya  ingin berkongsi mengenai website yang diberi nama Garena ( Connecting world games ) . Website ini mengenai beberapa jenis games .Garena ini mempunya lapan jenis games antaranya ialah Blackshot, League Of Legend, Fifa Online 3, Horn dan banyak lagi . Kebanyakkan games yang disediakan oleh Garena kini disanjung tinggi oleh pemain-pemain games online diserata dunia.

Garena adalah pembekal platform pengguna Internet di Asia.
Sejak penubuhannya pada tahun 2009, Garena telah berkembang untuk berkhidmat kepada berjuta-juta pengguna di seluruh Asia. Dengan pelancaran produk pertamanya, Garena + (permainan dalam talian dan platform sosial untuk orang-orang untuk mencari, memuat turun dan bermain permainan dalam talian) pada tahun 2010, Garena telah menyaksikan pertumbuhan yang belum pernah terjadi sebelumnya, cepat menjadi pembekal platform utama untuk hiburan dan komunikasi dalam talian alat di seluruh Tenggara Asia, Taiwan dan Hong Kong. Garena mempunyai perkongsian dengan pemaju permainan termasuk Riot Permainan, S2 Permainan dan Electronic Arts.
Garena secara eksklusif mengedarkan tajuk permainan di Garena di pelbagai negara di seluruh Asia Tenggara dan Taiwan, seperti permainan dalam talian pelbagai arena pertempuran League of Legends dan Heroes of Newerth, permainan bola sepak dalam talian FIFA Online 3 dan orang pertama penembak permainan, Point Blank.
Selepas itu, Garena dilancarkan TalkTalk, suara dan video masa nyata platform komunikasi yang sangat menarik pada tahun 2012. TalkTalk, sejak itu secara rasmi bekerjasama dengan Radio Live pada tahun 2013 sehingga sekarang untuk pilihan mendengar pemain '.
Pada tahun 2013, Garena dilancarkan BeeTalk, rangkaian pertama asli sosial mudah alih di Asia Tenggara yang membolehkan pengguna untuk menjalin hubungan baru dan menyertai komuniti ini berdasarkan kepada lokasi dan kepentingan. BeeTalk menggalakkan di luar talian dan interaksi berasaskan komuniti, dan sejak itu telah menarik sejumlah besar penonton remaja.

No comments:

Post a Comment